Facilitácia a koučing

Facilitácia a koučing

Facilitovaný rozhovor/skupinovú facilitáciu a koučing chápeme ako stretnutie osôb s inšpirujúcimi skúsenosťami. Vychádzame zo stavu tu a teraz – aktuálnych potrieb klienta.

Cieľ a zámer facilitácie a koučingu

Ide o stretnutie potrieb a zámeru klienta na jednej strane a potrieb a zámeru zadávateľa (zamestnávateľa) na strane druhej. Z kombinácie potrieb a zámerov oboch strán získavame pragmatické body na ceste ďalšieho rozvoja klienta.

Postupne sa ujasňujú priority rozvoja klienta a hodnoty, ktoré sú v projekte dôležité. Vzniká konkrétny zámer a cieľ rozvoja klienta. Držíme sa praktických zadaní, koučingových techník, ktoré odhaľujú skrytý potenciál účastníkov.

Smerujeme k maximálnemu úžitku pre klienta a zadávateľa projektu.

Dynamické skupinové stretnutia a koučing pomáhajú cielene rozvíjať

  • Kompetencie jednotlivcov v tímoch
  • Kvalitu procesov a výsledkov v organizácii
  • Rast – stabilitu organizácií a firiem

Kroky vo facilitácii a koučingu